PNN Pharmaceuticals - współpraca & recenzja

Dostałam od firmy PNN Pharmaceuticals żel na blizny 

Najnowsza, kompletna formuła na blizny, stanowi połączenie naturalnych wyciągów z roślin i pochodnej silikonu, których działanie w procesie leczenia blizn różnego pochodzenia zostało naukowo udowodnione. Zmiękcza i wygładza blizny, zmniejszając w ten sposób nierówności.

Stosuj Scagel na blizny i obserwuj, jak znikają Twoje blizny! 

Scagel na blizny 
Naukowo udowodniony wpływ na leczenie blizn
Zmiękcza i wygładza nierówności skóry
Redukuje przebarwienia BLIZN
Wygodny i łatwy w użyciu
Opłacalny i wydajny
DO STOSOWANIA NA WSZYSTKIE RODZAJE BLIZN (świeże i stare):
pooperacyjne, pourazowe, pooparzeniowe, potrądzikowe oraz rozstępy.

Scagel na blizny zawiera składniki, które działają na każdym etapie tworzenia się blizny.

Scagel na blizny: 
  • wstrzymuje nadprodukcję kolagenu i wspomaga jego równomierną produkcję,
  • stymuluje produkcję kolagenu typu I i III, reguluje hemostazę naskórka i wstrzymuje przemianę dojrzałych fibrocytów w miofibroblasty, które powodują powstawanie zgrubiałych ran koloidowych,
  • nawilża, zmiękcza i łagodzi uszkodzoną skórę,
  • redukuje świąd i zaczerwienienie,
  • zapobiega powstaniu suchej, podrażnionej i wrażliwej skóry,
  • redukuje przebarwienia blizny.
&
Moja recenzja na temat żelu z definicji i z konsystencji Scagel. Scagel jest wyrobem medycznym, nie jest kosmetykiem. Osobiście używam na ślady od odcisków na piętach i ugryzienia po komarach. Ślady po odciskach zrobiły się miększe, wygładzone i mniejsze. Miejsce ugryzienia nie jest tak czerwone, dużo mniej swędzi, mniejsza opuchlizna. Żel Scagel działa na blizny na skórze. Jestem z niego bardzo zadowolona. Myślę o zakupie nowego opakowania.

Plusy:
+ wydajny
+ ładnie pachnie
+ szybko działa na moje problemy. Przeważnie leczenia blizn jest długofalowe.
+ szybko wchłania się
+ widoczne efekty po pierwszym lub drugim zastosowaniu na moje problemy. Przy  leczeniu blizn jest to efekt długofalowy.
+ brak efektów alergicznych

Minusy:
brak

Bardzo dziękuje firmie PNN Pharmaceuticals za krem Scagel. Planuje zakupić pełnowartościowy produkt. 

Komentarze

  1. Trochę malo napisałaś, ale w sumie, jesli nie masz "regularnej" blizny, to niewiele można tu stworzyć. Mi Scagel bardzo pomógł na moją bliznę, ale oczywiście musiałam go stosować dłużej (teraz czwarty miesiąc).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Babydream Dla Dzieci - Analiza

Odpowiedź od rodziny królewskiej

SEMILAC 074 Prussian Blue