Produkty denko cz.III + następcy






Denko: Mleczko oczyszczające 3 in 1 ESSENTIALS Oriflame - Delikatne mleczko usuwa makijaż, tonizuje i nawilża skórę. Ekstrakt z bławatka działa kojąco, a witamina E wspomaga utrzymanie nawilżenia. Rozprowadź wacikiem kosmetycznym na twarzy i szyi, nie zmywaj. Do wszystkich typów cery. 150 ml Cena: 14,90 zł. 


Opinia moja:
Bardzo dobry produkt ,jestem pozytywnie zaskoczona;) polecam każdemu gdyż jestem alergiczką wiec skoro dla mnie jest świetny to dla każdego będzie..;)

Kupiłabyś ten produkt ponownie? Tak (aktualnie jest wycofywany z sprzedaży, a jak wróci to na pewno zakupie)

New in: Oceanic, AA Ultra Nawilżanie, Aksamitny żel do mycia twarzy



Denko: Krem do twarzy Avon - delikatny krem nawilżający na noc do skóry wrażliwej. 

Opinia moja:
Bardzo dobry produkt, jestem pozytywnie zaskoczona:) Jestem alergikiem i służy dla mnie ukojeniem i ochroną skóry. 

Kupiłabyś ten produkt ponownie? Tak 

Cena: 26 zł (promocja 19,99 zł lub taniej)

Opakowanie: 50 ml

New in: Nivea Baby, Nutri Sensitive, Krem intensywnie nawilżający


To tyle na razie produktów denko. Czy ktoś zna produkty z mojego denka cz. I -III?? Jakie macie o nich opinie??

Komentarze

  1. Przydałyby się wyraźniejsze zdjęcia oraz jednolita czcionka na blogu. Byłby wtedy bardziej przejrzysty. Poza tym ciekawy blog, będę zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia robione telefonem. za jakoś nie odpowiadam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Babydream Dla Dzieci - Analiza

SEMILAC 074 Prussian Blue

PPUH Gorvita - Analiza