Produkty denko cz.IV + następcy

Denko: WISE, Żel do mycia ciała  - zapach jest bardzo intensywny, utrzymuje się dość długo. Stworzony jest właśnie dla mojej skóry z problemami m.in. spowodowane przez przesuszanie się niej lub wypryskami atopowym. Jestem zadowolona z tego żelu. Polecam:)

New in: PZ Cussons, Original Source, Lemon & Tea Tree Shower Gel (Żel pod prysznic z cytryną i drzewem herbacianym) 

Denko: AVON, Waniliowe mleczko do ciała - opakowanie w kształcie jogurtu. Mleczko ma jogurtową konsystencję. Pachnie pięknie, bardzo przyjemnie się je stosuje. Bardzo przypadł mi do gustu. Szybko się wchłania, nawilża zadowalająco, mogłam używać go w każdej chwili, nie zważając na porę roku. Na pewno kupie jeszcze raz ten produkt. Warty polecenia:)

New in: Balsam do ciała UJĘDRNIAJĄCY - wspomaga likwidację cellulitu, VENUS


Denko: JOHNON`S BABY krem intensywnie pielęgnujący wzbogacony wysokiej jakości oliwką - jedna z próbkę od firmy JOHNON`S. Bardzo dobry kremik wzbogacony oliwką. Stosowałam do smarowania dłoni, ciała. Intensywnie nawilżający, pięknie pachnie. Na pewno zakupie pełnowartościowy krem. Polecam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Babydream Dla Dzieci - Analiza

SEMILAC 074 Prussian Blue

PPUH Gorvita - Analiza