Produkty denko cz.II

Denko: Colgate (próbka) - Usuwanie płytki nazębnej to najlepszy sposób na uniknięcie problemów z dziąsłami. Potrzebujesz do tego szczoteczki, specjalnej pasty antybakteryjnej i płynu do płukania ust. System Colgate Total Pro-Zdrowe Dziąsła zapewnia kompletną ochronę dziąseł, pomagając usuwać płytkę nazębną oraz utrzymać zdrową jamę ustną.

Moja opinia:
Jestem zadowolona z tej pasty. Zakupiłam pełnowartościowy produkt. Wybiela, usuwa płytkę nazębną i utrzymuje zdrową jamę ustną. Najlepsza pasta. Numer 1 wobec past jakie używałam. 

Kupiłabyś ten produkt ponownie? Tak 

New in: Colgate - pełnowartościowa pasta

Denko: Pasty hiszpańskie (próbki) - Zawartość witaminy B5 stwarza dodatkową ochronę dla dziąseł. YOTUEL - skutecznie wybielające pasty do zębów. Nie ścierają szkliwa. 

Dla ciekawostki: ulubione pasty hiszpańskich piłkarzy:)

Moja opinia:
Wybiela, usuwa płytkę nazębną i utrzymuje zdrową jamę ustną. Dobra pasta - zadowolona. 

Kupiłabyś ten produkt ponownie? Nie


Denko: Nowa pasta (próbka) YOTUEL - pasty posiadające najniższy współczynnik ścieralności szkliwa - 15RDA. Ich działanie polega na rozpuszczeniu osadu nazębnego i kamienia przez naturalne enzymy. Szkliwo i dziąsła są bezpieczne, bo nie występuje tu agresywne ścieranie, tak popularne w innych produktach. Nadają się nawet dla osób z zębami wrażliwymi. Walory smakowe past, płynów i wybielających gum do żucia podniesione są przez zastosowanie xylitulo, który dodatkowo chroni zęby przed próchnicą. Produkty są dostępne w aptekach, luksusowych drogeriach oraz w wybranych supermarketach.  Źródło: ulotka od firmy YOTUEL.

Moja opinia:
Wybiela, usuwa płytkę nazębną i utrzymuje zdrową jamę ustną. Dobra pasta - zadowolona. 

Kupiłabyś ten produkt ponownie? Nie


Denko:Supersmile(próbka)- najdroższa amerykańska pasta do zębów nareszcie w Polsce! 5 fascynujących smaków! Prawdziwy nr 1 domowego wybielania w USA! Ulubiona pasta bogaczy i celebrytów.

Moja opinia:
Wybiela, usuwa płytkę nazębną i utrzymuje zdrową jamę ustną. Dobra pasta - zadowolona. 

Kupiłabyś ten produkt ponownie? Nie

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Babydream Dla Dzieci - Analiza

SEMILAC 074 Prussian Blue

PPUH Gorvita - Analiza