Produkty denko cz. I

Denko: Colgate Plax White - płyn do płukanie jamy ustnej zawiera system zapobiegający przebarwienia i wspomaga utrzymaniu naturalną biel zębów. Działa przez 12 godzin usuwając bakterie, co skutkuje powstaniem płytki nazębnej. Zapobiegania powstawaniu kamienienia nazębnego. Wzmacnia zęby i dziąsła. Zapewnia zauważalnie świeży oddech.

Opinia moja:
Jestem z niej zadowolona. Moje zęby po przepłukaniu są gładsze jak szkliwo. Po dłuższym użyciu zauważyłam, ze zęby są o połowę bielsze.

Kupiłabyś ten produkt ponownie? Tak

New in: Colgate Plax White


Denko: Krem do rąk ISANA - Krem zapewnia skuteczną pielęgnację i ochronę bardzo suchej skóry.
Z zawartością cennego mocznika, masła shea jak również wartościowych substancji czynnych takich jak panthenol i wosk pszczeli. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze.

Opinia moja:
Dobra konsystencja, wchłania się szybko, zapach przyjemny, cena przystępna.

Kupiłabyś ten produkt ponownie? Tak

New in: Krem do rąk Oriflame


Denko: Mary Kay próbki

a) Mleczko Oczyszczające - Delikatnie oczyszcza nie uszkadzając naturalnej bariery ochronnej skóry. Przywraca naturalną równowagę flory bakteryjnej, pozostawia skórę gładką, oczyszczoną i miękką. Twarz wygląda zdrowo i świeżo.

Opinia moja:
Dostałam uczulenia, niby jest dla alergików (ciekawe). Nie przypadł mi do gustu.

Kupiłabyś ten produkt ponownie? Nie

b) Emulsja Nawilżająca - Szybko się wchłania, przywraca równowagę skórze. Silnie nawilża i utrzymuje właściwy poziom nawilżenia. Daje uczucie komfortu, odżywia. Skóra staje się miękka i delikatna.

Opinia moja:
Dostałam uczulenia, niby jest dla alergików (ciekawe). Nie przypadł mi do gustu.

Kupiłabyś ten produkt ponownie? Nie


Denko: Dezodorant antyperspiracyjny Giordani Gold, Oriflame - Opakowania ładne, dobrze leży w dłoni, z ładnym designem, kulka nigdy mi się nie zacięła i zawsze nabierała odpowiednią ilość produktu. Zapach intensywny, piękny, długo utrzymuje się na skórze. Z tym antyperspirantem zawsze czułam się świeżo i pewnie, wytrzymuje cały dzień. Nie brudził ubrań, to istotne bo w ciemnej kolorystyce jest widoczne.

Opinia moja: polecam, uważam że antyperspiranty Oriflame są najlepsze i to właśnie te kupuję najczęściej i mam do nich największe zaufanie.

Cena: około 16 zł (po promocji 9,90 zł)

Pojemność: 50 ml

Kupiłabyś ten produkt ponownie? Tak

New in: Dezodorant antyperspiracyjny Enigma, Oriflame


Denko: President włoskie pasty (próbki)

a) PRESIDENT CLASSIC pasta do zębów -  Wysoka zawartość fluorku sodu gwarantuje jej działanie przeciw próchnicze. Rumianek, szałwia i ekstrakty roślinne działają orzeźwiająco i kojąco. Pasta do codziennego użytku.

Pojemność: 75ml

Opinia moja: jedna z najlepszych past jakie używałam, wybiela zęby, orzeźwia i koi. Jestem z niej bardzo zadowolona.

Cena: 27,90 zł.

Kupiłabyś ten produkt ponownie? Tak


b) PRESIDENT SENSITIVE pasta do zębów- Pasta do zębów wrażliwych. Idealna dla osób będących podczas leczenia stomatologicznego. Wpływa łagodząco na dziąsła. Posiada bardzo niski stopień ścieralności szkliwa.

Pojemność: 75ml

Opinia moja: jedna z najlepszych past jakie używałam, wybiela zęby, orzeźwia i koi. Jestem z niej bardzo zadowolona.

Cena: 27,00 zł.

Kupiłabyś ten produkt ponownie? Tak

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Babydream Dla Dzieci - Analiza

SEMILAC 074 Prussian Blue

PPUH Gorvita - Analiza