Denko sierpień-wrzesień

Przedstawiam Wam produkty denko mojej siostry i mamy z okresu sierpień-wrzesień


1. Denko: apteczka babuni

Opinia moja:
fajna odżywka do włosów, ślicznie pachnie, ułatwia rozczesywanie włosów, nie trzeba jej spłukiwać, wiec jest wygodna w stosowaniu.

Kupiłabyś ten produkt ponownie? Tak

New in: odżywka mandarynka i kiwi, AVON

2. Denko: krem matujący, ORIFLAME

Opinia moja:
krem ma lekką konsystencję, szybko się wchłania, nie zatyka porów, nie podrażnia skóry. Jednakże przy dłuższym stosowaniu zaczyna robić się coraz gęstszy, przez co gorzej sie go rozprowadza.

Kupiłabyś ten produkt ponownie? nie wiem

New in: krem ogórkowy, AVON

3. Denko: PLANET SPA serum Sake i ryż, AVON 

Opinia moja:
serum bardzo łatwo się aplikuje dzięki pompce, szybko się wchłania, pozostawia skórę gładką i miłą w dotyku.

Kupiłabyś ten produkt ponownie? tak

New in: krem marchewkowy, ORIFLAME

4. Denko: Guerlain insolence woda perfumowana

Opinia moja:
ładnie pachnie, zapach długo utrzymuje sie na ciele, po pary godzinach nadal go czuć

Kupiłabyś ten produkt ponownie? tak 

New in: woda toaletowa ENIGMA, ORIFLAME

5. Denko: krem do stóp, ORIFLAME

Opinia moja:
najlepszy krem, jak kiedykolwiek używałam, świetnie nawilża, zmiękcza skórę, ładnie pachnie, szybko się wchłania.

Kupiłabyś ten produkt ponownie? tak

New in: ten sam

6. Denko: zmywacz, ROSSMANN

Opinia moja:
szybko usuwa resztki lakieru, nie wysusza łytki paznkcia, nie ma zbyt intensywnego zapachu

Kupiłabyś ten produkt ponownie? tak

New in: ta sama linia

7. Denko: płyn do demakijażu, ZIAJA

Opinia moja:
ładnie pachnie, szybko usuwa resztki makijażu, nie podrażnia skóry twarzy ani oczu.

Kupiłabyś ten produkt ponownie? tak

New in: płyn do demakijażu, AA

8. Denko: żel punktowy drzewo herbaciane i grapefruit, AVON 

Opinia moja:
zel jest łatwy w aplikacji, ponieważ jest w formie roll-on. działa łagodząco na podrażnienia, zaczerwienienia. Jednakże nie wysusza pryszczy tak, jak obiecuje producent.

czy kupiłabym: nie

New in: żel punktowy na pryszcze, AVON

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Babydream Dla Dzieci - Analiza

SEMILAC 074 Prussian Blue

PPUH Gorvita - Analiza