Avon - Analiza

Avon, SuperShock Mascara


Jest to mój ulubiony tusz, którego nigdy nie zamienię na inny 



Plusy: 

-dokładnie rozdziela rzęsy
-ma fajną gumową szczoteczkę
-nie skleja rzęs
-nie tworzy grudek 
-nie obsypuje się
-łatwo się go zmywa
-ładnie pogrubia rzęsy
-ma idealny brązowo-czarny kolor, którego zawsze szukałam


W moim przypadku nie zauważyłam żadnych minusów stosowanie tego tuszu.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Avon, Incandessence EDT




Zapach to kwestia gustu, dla mnie jest odpowiedni na zimę, ponieważ jest dość ciężki.



Plusy:

-kobiecy, lekko kwiatowy, ale nie duszący
-nie jest przesadnie słodki
-długo trzyma się na skórze i ubraniach
-nie podrażnia skóry
-nie odbarwia ubrań
-ma ładne opakowanie
-w promocji można kupić ja w atrakcyjnej cenie

Minusy:


brak
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Babydream Dla Dzieci - Analiza

Odpowiedź od rodziny królewskiej

SEMILAC 074 Prussian Blue