Denko - Wrzesień 2012 r.

1. Płyn do higieny intymnej, AA

Denko: Płyn do higieny intymnej, AA
Moja opinia: wykończony, recenzja. Kupiłam ten sam produkt. Nie wyobrażam sobie zmiany produktu.

New in: Płyn do higieny intymnej, AA


 2. Szczotka do zębów


Nowa: Szczotka do zębów z serii Zig Zag, Colgate

Kupiłam w Rossmannie - średnio twarda. Jestem zadowolona z niej jak na razie. Nie podrażnia dziąseł i krew z nich nie leci.

3. Żel do mycia
 Denko : Rossmann, Wellness & Beauty, Duschpeeling Orange & Granatapfel
Moja opinia: recenzja . Kupie w przyszłości. Super peeling.
 New in: 
- Charmine Rose, Kokosowy peeling do ciała

4. Krem do rąk
 Denko: Krem do rąk, ORIFLAME
Moja opinia: recenzja . Kupie w przyszłości. Uwielbiam KOKOS.

 New in: Krem do rąk, Chai Tea&Mandarynka, ESSENCE

5. Żel do mycia twarzy

Denko: Żel do mycia twarzy, AA
Moja opinia: recenzja .Żel dobrze oczyszczał skórę, nie powodował podrażnień. Miał płynną(nawet rzadką), dość kremową konsystencje. Mało wydajny. Na krótko starczył (używałam 2 razy dziennie). Produkt był nie zły, ale nie rewelacyjny. Ponownie nie zakupie kosmetyku.


New in: Mleczko oczyszczające 3 in 1 ESSENTIALS, ORIFLAME
Udało mi się zdobyć ten kosmetyk. Nie wyobrażam sobie mycia twarzy bez niego. Najlepszy produkt jaki miałam. Niestety został wycofany. Mam stare zapasy (3 opakowania). Starczy mi na jakiś dobry czas.


6. Krem do rąk cz. 2
 Denko: Krem do rąk, GARNIER
Moja opinia: recenzja . Zakupie ponownie kosmetyk. Super krem do rąk. Wcześniej takiego dobrego nie miałam.

 7. Płyn do naczyń
 Denko: Fairy jabłko
Moja opinia: recenzja . Zakupie ponownie. Bardzo dobry produkt.

New in: Fairy Rumianek & Vit.E Sensitive

8. Żel do mycia

Denko: PZ Cussons, Original Source, Lemon & Tea Tree Shower Gel
Moja opinia: recenzja . Nie kupie więcej.


New in: PZ Cussons, Original Source, Mango & Macadama Shower Gel

9. Żel na blizny
 Denko: BANGKOK, Scagel na blizny
Moja opinia: recenzja . Nie zakupie ponownie. Brak efektów.

10.  Błyszczyk do ust
 Denko: CARMEX w tubce wiśnia
Moja opinia: recenzja . Zakupie kolejny taki balsam do ust. Cudowny produkt.
 Denko: CARMEX w tubce truskawka
Moja opinia: recenzja . Zakupie kolejny taki balsam do ust. Cudowny produkt.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Babydream Dla Dzieci - Analiza

SEMILAC 074 Prussian Blue

PPUH Gorvita - Analiza