poniedziałek, 20 marca 2017

Nivea Baby - Analiza

Krem łagodzi i przynosi komfort suchej i wrażliwej skórze.


Intensywnie i długotrwale nawilża i odżywia oraz zapobiega nadmiernemu wysuszeniu. Dzięki bogatej formule wzbogaconej naturalnymi lipidami Omega 6 i masłem shea, pomaga przywrócić równowagę lipidową skóry i wzmocnić jej barierę ochronną. Zapewnia skórze ukojenie i komfort, a dzięki lekkiej konsystencji łatwo się rozprowadza i wchłania.
Nie zawiera alkoholu i barwników. Produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz atest PZH.

Skład: Aqua, Glycerin, C12-15 Alkyl Benzoate, Stearyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydrogenated Coco-Glycerides, Stearic Acid, Butyrospermum Parkii Butter, Glyceryl Stearate, Oenothera Biennis Oil, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol, Cera Microcristallina, Dimethicone, Paraffinum Liquidum, SODIUM Carbomer, BHT, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, Parfum.

Cena: 15zł / 100ml

Źródło: informacje z opakowania

Moja opinia:
Bardzo wydajny, dobrze nawilża, pachnie - ładnie. Mam cerę wrażliwą, używam go na dzień i na noc. Efekt przy jego użyciu jest widoczny. Twarz stała się napięta, nawilżona, nie łuszczy się, jest gładka. Skóra jest nawilżona przez cały czas. Ładnie się wchłania. Opakowanie praktyczne - tubka. Twarz po jego użyciu jest matowa i nie świeci się. Nie zapycha. Konsystencja - odpowiednia. Krem jest bardzo delikatny. Nie uczula i nie podrażnia skórę. Niska cena. I jest idealny! Jestem z niego bardzo zadowolona. Polecam:)
Miałam okazje testowania tego produktu już wcześniej. Zmieniałam go na Avon. Teraz wracam do niego z powrotem. Dlatego potrafię o nim już powiedzieć kilka słów.

Używam tego produktu od: tygodnia

Ilość zużytych opakowań: min. 1-2

Kupiłabyś ten produkt ponownie? TAK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moje zakupy

1.  Wellness & Beauty Żel pod prysznic i do kąpieli o zapachu mango i papaya .  2.  Czyścik do języka firmy El-Comp 3.  Sz...