sobota, 25 marca 2017

Nowości z Rossmanna


1. ORIGINAL SOURCE, Żel pod prysznic Mango i Macadamia, 250 ml 
2. ORIGINAL SOURCE, Żel pod prysznic Lemon i Tea Tree, 250 ml 
3. ALTERRA, Odżywka nawilżająca Granat i Aloes do włosów suchych i zniszczonych, 50 ml
4. Słoiczki na kosmetyki 2x
5. WELLNESS&BEAUTY, Peeling pod prysznic pomarańcza i owoc granatu, 50 ml


1. NIVEA BABY, Krem intensywnie nawilżający, 100 ml - kiedyś używałam go i zakupiłam ponownie. jedyny taki krem co służy na moją wrażliwą skórę twarzy.
2. JOHNSON`S, Szampon łagodny do włosów, 200 ml - kiedyś używałam go i zakupiłam ponownie. jedyny który nie powoduje u mnie uczulenia i nie wysusza skóry głowy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moje zakupy

1.  Wellness & Beauty Żel pod prysznic i do kąpieli o zapachu mango i papaya .  2.  Czyścik do języka firmy El-Comp 3.  Sz...