Paese - Analiza


Dostałam kosmetyki firmy PAESE:
a) moje
1. Długotrwały lakier do paznokci - srebrny
2. Błyszczyk PAESE - różowy
b) dla mojej siostry i mamy
1. Cień firmy PAESE - zielony
2. Maskare Supralash Wydłuża i Podkręca PAESE- czarny
3. Konturówka nr 15 PAESE- grafitowy
4. Najfajniejsza rzecz puder brązujący PAESE


Bardzo dziękuje za przesyłkę:)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jestem bardzo zadowolona z kosmetyków firmy Paese, być może będę miała okazję przetestować jakieś nowości. Na pewno nie były to moje ostatnie zakupy tej marki..

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Paese Diamentowy cień do powiek nr 9

Plusy:

- ładny odcień
- trwały, trzyma się cały dzień (używam bazy, nie wiem jak się zachowuje bez niej na powiece)
- konsystencja kremowa, łatwo się rozprowadza

Cienia używam jako rozświetlacza na łuku brwiowym lub jako wykończenie ruchomej części powieki. Jestem bardzo zadowolona, odpowiada mi kolor, który jest bardzo uniwersalny i nawet nałożony na inne cienie, nie zmienia koloru.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Paese, Wiosenna mgła pudrowa

Jestem posiadaczką koloru o numerze 11 (ciepły beż) oraz 13 (złoty beż), stosuje je rozświetlacz i lekki brązer na kości policzkowe.
Produkt nadaje skórze piękny i zdrowy wygląd, utrzymuje się na skórze dobrych parę godzin i nie trzeba go poprawić. Puder nie robi smug, łatwo się rozprowadza, przyjemnie pachnie. Pozostawia na skórze jedwabistą powłokę i świetny efekt glow. Jestem bardzo zadowolona, bo szukałam odpowiednika pudru brązującego tego samego producenta i muszę przyznać, że się nie zawiodłam. Chociaż po cichu żałuję, że mgły nie są dodatkowymi produktami, a zamiennikami, bo do pudru brązującego mam większy sentyment. Nie mniej jednak polecam!




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sypki puder bambusowy z jedwabiem


Jest on dedykowany do cery tłustej, mieszanej, z nadprodukcją sebum. Puder matuje skórę, w moim przypadku nie na cały dzień, ale na długo. Skóra pozostaje świeża, nie podrażnia.

Plusy:


- niska cena
- Spełnia swoje zadanie
- Transparenty kolor, który dopasowuje się do cery
- Nie podrażnia
- Nie zapycha porów
- Daje bardzo naturalny efekt,
- Twarz jest wygładzona
- Jest wydajny

Minusy:

- Opakowanie, które ma dość duże dziurki, co powoduje, ze puder bardzo mocno się przesypuje.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Paese, Bronzer (Puder brązujący)

Puder jest cudowny, niestety został wycofany z oferty i zastąpiony mgłą pudrową, a szkoda...

Plusy:

-świetnie się go nakłada
-nie robi plam
-ładnie rozświetla dzięki delikatnym drobinkom
-bardzo miękki, nie kruszy się w opakowaniu ani nie osypuje
-mocno napigmentowany
- nie zapycha
-trzyma się cały dzień na twarzy
- nie ciemnieje
-jest bardzo wydajny
-nie ściera się
-nie wysusza skóry
-nie podkreśla skórek

Minusy:


brak

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Babydream Dla Dzieci - Analiza

SEMILAC 074 Prussian Blue

PPUH Gorvita - Analiza