sobota, 25 marca 2017

PharmaCF - Analiza

Zawartość przesyłki to:
1. Balsam do ciała REGENERUJĄCY do skóry bardzo suchej (ja właśnie taką mam), 400 ml
2. Balsam do ciała UJĘDRNIAJĄCY - wspomaga likwidację cellulitu, 400 ml
3. Żel do golenia - Aloe Vera, 200 ml
4. Pianka do golenia - Zapach melona, 200 ml
5. Delikatny żel do higieny intymnej z ekstraktem z aloesu, 500 ml
6. Balsam po goleniu i depilacji, 200 ml
7. Lakier do włosów supermocny, 50 ml
8. Żel do rąk myjący o właściwościach antybakteryjnych, 50 ml

Bardzo dziękuje firmie VENUS za przesyłkę. Zawartość mnie zaskoczyła.






Firma: PharmaCF
Seria: Venus
Nazwa: Pianka do golenia dla pań

Delikatna, kremowa pianka do golenia dla Pań z alantoiną i D - pantenolem. Ułatwia golenie włosów na nogach, pod pachami i w okolicach bikini. Składniki aktywne zawarte w piance regenerują uszkodzoną skórę, działają kojąco i łagodząco. Pianka zapewnia skórze ochronę przed podrażnieniami, działa nawilżająco i łagodząco. 


Skład
Aqua - Woda, 
Propane / Butane / Isobutane, 
Stearic Acid, 
Triethanolamine, 
Glycerin, 
Paraffinum Liquidum, 
Cocos Nucifera Oil, 
Polyquaternium-7, 
Palmitic Acid, 
Dimethicone, 
Lanolin Oil, 
Parfum, 
Panthenol, 
Allantoine, 
Phenoxyethanol, 
Methylparaben, 
Ethylparaben, 
Propylparaben, 
Oleamide DEA, 
PEG-14 M, 
Lilial, 
Geraniol, 
Linalool.

Cena: 5zł / 200ml
Źródło: informacje z opakowania

Moja opinia:
Melon fajnie chłodzi skórę i ma świetny zapach. Ułatwia golenie i zapobiega podrażnienia. Konsystencja jest gęsta, rozprowadzanie po nogach jest bardzo dobre. Opakowanie 250 ml - wydajne. Nie spływa. Nogi gładkie i delikatne. Użyłam po nim balsamu po goleniu. Cena produktu jest niska. Po goleniu nogi stają się tłuste i napięte. Pianka łatwo dostępna. Nie powoduje alergii. Jestem bardzo z niej zadowolona. Polecam:)
Kupiłabyś ten produkt ponownie? TAK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moje zakupy

1.  Wellness & Beauty Żel pod prysznic i do kąpieli o zapachu mango i papaya .  2.  Czyścik do języka firmy El-Comp 3.  Sz...