Mill Clean - Innowacyjne kosmetyki dla domu i specjalistyczne

MILL Clean kosmetyki do wnętrz, które nie będą dbać o naszą czystość tylko w domu, ale również wypełnią cudownym zapachem nasze mieszkanie. Balsamy do mycia i pielęgnacji otrzymamy w różnych zapachach, które będą odpowiedzieć każdemu z nas. Płyn do mycia szyb i luster można kupić w przeróżnych woniach. Dla mnie i dla każdej osoby ważne jest czystość, świeżość i przyjemny aromat. Producentem kosmetyków MILL Clean jest firma Madonis.

W ofercie firmy znajdziemy płyny do mycia szyb i luster, preparaty specjalistyczne, balsamy do mycia i pielęgnacji domu, balsamy specjalistyczne. Ja wybrałam następujące produkty:
  • Balsam Czyszczący Kuchnia
  • Balsam Czyszczący Łazienka
  • Balsam Czyszczący Uniwersalny
  • Balsamy do mycia i pielęgnacji twojego domu 
  • Płyn do mycia szkła i luster
  • Specjalistyczny Balsam do mycia paneli i drewna lakierowanego

Balsam Czyszczący Kuchnia

Jest to produkt, który stosowałam do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni w kuchni. Bardzo szybko i skutecznie usuwa tłuszcz, plamy po jedzeniu i innego rodzaju zabrudzenia z blatów, płyty indukcyjnej, kuchenki, okapu kuchennego, lodówki, glazury, zlewozmywaku, etc. Produkt usuwa zabrudzenia, nie pozostawiając na powierzchni czyszczonej zacieków. Dużym atutem balsamu czyszczącego do kuchni jest to, że pięknie pielęgnuje powierzchnie, pozostawiając przy tym przyjemny i świeży zapach. Mocno zabrudzona kuchenka po zastosowaniu balsamu czyszczącego aż lśni, bardzo łatwo i szybko schodził brud. 


W momencie kiedy chciałam zastosować balsam czyszczący do kuchni spryskałam zabrudzoną powierzchnie produktem, zaczęłam wszystko dokładnie myć przy użyciu wilgotnej szmatki, po tym wszystkim wytarłam dokładnie suchą szmatką. Na kuchence miał przypadki, kiedy były bardzo silne zabrudzenia, wtedy spryskałam dokładnie plamy i zostawiłam na 10-15 minut. Po tym okresie wytarłam dokładnie suchą szmatką. Jestem zaskoczona efektem działa produktu. Masa: 555 ml. 

Skład balsam czyszczący kuchnia
  • <5% niejonowe środki powierzchniowe czynne
  • <5% anionowe środki powierzchniowe czynne
  • limonene (limonen) - nadaje skórze zapachu cytryny, naśladuje zapach skórki cytrynowej, składnik kompozycji zapachowej. 
  • linalool (linalol) - substancja zapachowa, ma działanie bakteriobójcze, przeciwdziałaniu brzydkiego zapachu np. potu, naśladuje zapach konwalii.
  • 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol - konserwant.
Balsam czyszczący kuchnia można zakupić: KLIK!
___

Balsam Czyszczący Łazienka

Jest to produkt, który stosowałam do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni w łazience. Bardzo szybko i skutecznie usuwa osady z mydła i kamienia z armatury, ceramiki sanitarnej, wanny, glazury, ramy okiennej, etc. Produkt usuwa zabrudzenia, nie pozostawiając na powierzchni czyszczonej zacieków. Dużym atutem balsamu czyszczącego do łazienki jest to, że pięknie pielęgnuje powierzchnie, pozostawiając przy tym przyjemny i świeży zapach. Armatura i glazura po zastosowaniu balsamu czyszczącego aż lśni. Zamykany na klik. 

W momencie kiedy chciałam zastosować balsam czyszczący do łazienki spryskałam zabrudzoną powierzchnie produktem, zaczęłam wszystko dokładnie myć przy użyciu wilgotnej szmatki, po tym wszystkim wytarłam dokładnie suchą szmatką. Na glazurze miał przypadki, kiedy były bardzo silne zabrudzenia, wtedy spryskałam dokładnie plamy i zostawiłam na 10-15 minut. Po tym okresie wytarłam dokładnie suchą szmatką. Masa: 555 ml.  


Skład balsam czyszczący łazienka
  • <5% niejonowe środki powierzchniowe czynne
  • kompozycje zapachowe
  • 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol - konserwant.
  • octylisothiazolinone - konserwant.
Balsam czyszczący łazienka można zakupić: KLIK!
___

Balsam czyszczący uniwersalny

Jest to produkt, który stosowałam do czyszczenia i pielęgnacji gładkich powierzchni, które można zmywać w domu, np. meble, blaty, parapety, ramy okienne i drzwiowe. Produkt usuwa bieżące zabrudzenia na których osadza się kurz i tłuste opary. Balsam czyszczący uniwersalny bardzo dobrze usuwa zabrudzenia, nie zostawia smug i zacieków. Dużym atutem balsamu czyszczącego uniwersalnego jest to, że pięknie pielęgnuje powierzchnie, pozostawiając przy tym przyjemny i świeży zapach. Blaty i meble po zastosowaniu balsamu czyszczącego aż lśni. Zamykany na klik. 

W momencie kiedy chciałam zastosować balsam czyszczący uniwersalny spryskałam zabrudzoną powierzchnie produktem, zaczęłam wszystko dokładnie myć przy użyciu wilgotnej szmatki, po tym wszystkim wytarłam dokładnie suchą szmatką. Masa: 555 ml. 


Skład balsam czyszczący uniwersalny
  • <5% niejonowe środki powierzchniowe czynne
  • <5% anionowe środki powierzchniowe czynne
  • kompozycja zapachowa
  • 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol - konserwant.
  • octylisothiazolinone - konserwant.
Balsam czyszczący uniwersalny można zakupić: KLIK!
___

Balsam do mycia i pielęgnacji twojego domu

Jest to produkt który występuje w czterech zapach: skarby lasu, który stosowałam do czyszczenia i pielęgnacji podłóg, paneli, pcv, parkietu, gresów, glazury i drewna lakierowanego. 

Skarby Lasu


Jest to produkt, który zawiera w składzie jeżyny, jagody i maliny. Jest to klarowny płyn o kolorze czerwono-fioletowym, zapach owocowy. Dzięki zapachowi przypomnimy sobie lato i jego zapachy. Koktajl owocowy zapachowy prowadził do mojego domu wspomnienia, które wydarzyły się w czasie spacerów po lesie. Mój dom dzięki balsamowi był każdego dnia  i o każdej porze roku czysty i pachniał lasem, świeżością i owocami. Stosowałam produkt do mycia podłóg, gresów, glazury. 


Skład skarby lasu:
  • Aqua - woda. 
  • Sodium Lauryl Sulfate - składnik powierzchniowo czynny, funkcje: drażniące skórę i oczy. 
  • Sodium Dodecylbezenesulfonate - działa jako substancja powierzchniowo czynna, występująca w kosmetykach i produktach do pielęgnacji. Doprowadza do poprawy stanu zdrowia człowieka. 
  • Cocamidopropyl Betaine - składnik pochodzenia roślinnego [zazwyczaj], preparat myjący, powierzchniowo czynna. 
  • Cocamide DEA (dietanoloamid kwasów tłuszczowych z oleju kokosowego) - jest to składnik pianotwórczy, stabilizujący i poprawia jakość piany w naszym balsamie. Kosmetyk powierzchniowo czynny. 
  • Sodium Chloride (chlorek sodu) - popularna sól, zagęstnik, działa pozytywnie na konsystencje produktów myjących, działa na wzrost lepkości kiedy występuje w kosmetyku powierzchnia czynna. 
  • Parfum - substancja zapachowa.
  • Tetrasodium EDTA (sól tetrasodowa kwasu wersenowego) - sekwestrant, powoduje zwiększenie trwałości kosmetyku i stabilności. Jest silnie drażniący, wyjątkowo niebezpieczny. 
  • Limonene (limonen) - nadaje skórze zapachu cytryny, naśladuje zapach skórki cytrynowej, składnik kompozycji zapachowej. 
  • 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol [bronopol] - konserwant.  
  • Octylisothiazolinone - konserwant, biocyd, środek dezynfekcyjny. Może powodować alergie, drażnić, AZS, podrażniać skórę i oczy. 
  • Colorant - barwnik.
Skarby Lasu można zakupić: KLIK!
___

Płyn do mycia szyb i luster

Jest to produkt, który stosowałam do czyszczenia szyb i luster. Bardzo szybko i efektywnie usuwa bród z gładkiej powierzchni. Dużym atutem płynu do mycia szyb i luster jest to, że przywróciło mojemu lusterkowi blask. Produkt usuwa zabrudzenia, nie pozostawiając na powierzchni czyszczonej zacieków. Pozostawiając przy tym przyjemny i świeży zapach. Jest to klarowny płyn o barwie żółto-zielonym o woni konwaliowym. Pojemność 555 ml. 

W momencie kiedy chciałam zastosować płyn do mycia szyb i luster spryskałam zabrudzone lusterko w odległości około 20 cm, zaczęłam wszystko dokładnie myć przy użyciu wilgotnej szmatki, po tym wszystkim wytarłam dokładnie suchą szmatką.


Skład balsam czyszczący płyn do szyb:
  • Aqua - woda.
  • Isopropyl Alcohol - rozpuszczalnik i konserwant. Odkaża, nie pozwala dostać się do produktu grzybom i bakterią. Kosmetyk, który zawiera w składzie isopropyl alcohol,  wtedy dochodzi do penetracji wgłąb skóry, włosów lub paznokci.
  • Sodium Dodecylbezenesulfonate - działa jako substancja powierzchniowo czynna, występująca w kosmetykach i produktach do pielęgnacji. Doprowadza do poprawy stanu zdrowia człowieka.
  • Sodium Lauryl Sulfate - składnik powierzchniowo czynny, funkcje: drażniące skórę i oczy.
  • Citric Acid (kwas cytrynowy) - składnik pochodzenia roślinnego, konserwant, regulator kwasowości, powoduje usuwanie przebarwień i przy tym rozjaśnia naszą skórę, może powodować podrażnienia skóry, oczu i dróg oddechowych
  • Parfum - substancja zapachowa.
  • Hexyl D-glucoside - składnik mieszaniny. 
  • C9-11 Pareth - alkohol syntetyczny, składnik środków myjących, ciecz.
  • Alcohol - emulgator. 
  • Tetrasodium Gutamate Diacetate - składnik chelatujący.
  • Citronellol (cytronelol) - kompozycja zapachowa, nadaje woń róży i geranium.
  • Butylphenyl Methylpropional - kompozycja zapachowa. 
  • Hexyl Cinnamal - wypełniacz.
  • Cinnamyl Alcohol (alkohol cynamonowy) - naśladuje zapach hiacyntu. Znajdziemy go na liściach, które są prawdopodobnie alergenami.
  • 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol  - konserwant.
  • Octylisothiazolinone - konserwant, biocyd, środek dezynfekcyjny. Może powodować alergie, drażnić, AZS, podrażniać skórę i oczy.
  • Colorant - barwnik.
___

Balsam specjalistyczny do paneli i drewna lakierowanego

Jest to produkt, który stosowałam do czyszczenia podłóg i innych powierzchni z paneli laminowanych oraz drewna lakierowanego. Bardzo szybko i efektywnie usuwa najtrudniejszy brud z powierzchni. Pozostawiając przy tym przyjemny i świeży zapach. Wielkim atutem produktu jest to, że w swoim składzie posiada aloes i składnik antystatyczny, które razem połączone powodują powierzchnia czyszczona jest zabezpieczona przed szybkim zabrudzeniem ponownym. Aloes i składnik antystatyczny kiedy zostaną razem połączone będą wspólnie pielęgnować zewnętrzną warstwę powierzchni, którą właśnie czyściłam. Jest to klarowny płyn o barwie brązowej o zapachu miodowym. Pojemność 888 ml.

W momencie kiedy chciałam zastosować balsam specjalistyczny do zmycia drewna lakierowanego musiałam wlać 40 ml płynu do około 5 l wody, zaczęłam wszystko dokładnie myć przy użyciu wilgotnej szmatki, po tym wszystkim pozostawić powierzchnię do wyschnięcia całkowitego.


Skład balsam czyszczący drewno i panele: 
  • Aqua - woda.
  • Sodium Lauryl Sulfate - składnik powierzchniowo czynny, funkcje: drażniące skórę i oczy.
  • Sodium Dodecylbezenesulfonate - działa jako substancja powierzchniowo czynna, występująca w kosmetykach i produktach do pielęgnacji. Doprowadza do poprawy stanu zdrowia człowieka.
  • Cocamidopropyl Betaine - składnik pochodzenia roślinnego [zazwyczaj], preparat myjący, powierzchniowo czynna. 
  • Cocamide DEA (dietanoloamid kwasów tłuszczowych z oleju kokosowego) - jest to składnik pianotwórczy, stabilizujący i poprawia jakość piany w naszym balsamie. Kosmetyk powierzchniowo czynny.
  • Sodium Chloride (chlorek sodu) - popularna sól, zagęstnik, działa pozytywnie na konsystencje produktów myjących, działa na wzrost lepkości kiedy występuje w kosmetyku powierzchnia czynna. 
  • Parfum - substancja zapachowa.
  • Tetrasodium EDTA (sól tetrasodowa kwasu wersenowego) - sekwestrant, powoduje zwiększenie trwałości kosmetyku i stabilności. Jest silnie drażniący, wyjątkowo niebezpieczny.
  • Tetrasodium Gutamate Diacetate - składnik chelatujący.
  • Linalool (linalol) - substancja zapachowa, ma działanie bakteriobójcze, przeciwdziałaniu brzydkiego zapachu np. potu, naśladuje zapach konwalii. 
  • Hexyl Cinnamal - wypełniacz.
  • Amyl Cinnamal - kompozycja zapachowa, może wywoływać alergie, przypomina nam zapachu jaśminu. 
  • 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol - konserwant.
  • Octylisothiazolinone - konserwant, biocyd, środek dezynfekcyjny. Może powodować alergie, drażnić, AZS, podrażniać skórę i oczy.
  • Colorant - barwnik.
Balsam Specjalistyczny można zakupić: KLIK!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Karolina Kosmetyki , Blogger